niedziela, czerwca 24, 2007

"gorąca" nadmorska sesja cz.2= Ank@

Im bardziej ciebie zapominam

Agnieszka Osiecka



Im bardziej ciebie zapominam,
tym bardziej twarz ta mnie przeraża,
co z lustra patrzy na mnie co dzień
jak smutny sędzia na zbrodniarza.



Zostań ze mną,
żebym była lepsza,
zostań ze mną,
zostań dla mnie samej,
wyrzeźbiłam cię w powietrzu,
oprawiłam w złotą ramę -
czas nie zatarł naszych śladów jeszcze...



Zostań ze mną,
żebym patrzyła wszystkim prosto w oczy,
żeby ludność o mnie śniła
od Warszawy po Zakroczyn.





Im bardziej ciebie mi nie potrzeba,
tym bardziej twarz ta mi niemiła
co z lustra patrzy na mnie co dzień,
jakby mną była i nie była...







Im bardziej ciebie mi nie potrzeba,
tym bardziej twarz ta mi niemiła
co z lustra patrzy na mnie co dzień,
jakby mną była i nie była...




Zostań ze mną,
w mej pamięci podłej,
zostań ze mną,
żebym była ładna,
zostań, bym w kawiarni modnej
nie przelękła się zwierciadła -
zapominać to nie sztuka żadne.







Im bardziej jestem roztargniona,
Kiedy twe imię słyszę z boku,
Tym bardziej mi wstyd, że nie płaczę,
Tak jak płakałam w zeszłym roku.




Zostań ze mną,
zostań choć na niby,
w moich gestach,
w tym jak głowę noszę,
zostań ze mną, nawet gdybym
zapomniała o co proszę.




Zostań ze mną....
..proszę..

6 Comments:

Blogger estera said...

ej ja myślę, że ta prośba to do Lemiesza jest skierowana lol

poniedziałek, 25 czerwca 2007 11:23:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

a ja myślę ,że nie do końca :P

poniedziałek, 25 czerwca 2007 16:56:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

ja chce wiecej takich zdjec ;)

wtorek, 26 czerwca 2007 10:22:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

m?

może wystarczy- mam ich więcej ale straszyć nie będziemy...

wtorek, 26 czerwca 2007 21:50:00 CEST  
Blogger Lm said...

wyczuwam ironię...

wtorek, 26 czerwca 2007 23:13:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

nie będę ukrywac ze nie skacze z radości ,że masz ten adres...lepiej byłoby gdybyś go wyrzucił z pamięci...tak mi się wydaje

środa, 27 czerwca 2007 11:00:00 CEST  

Prześlij komentarz

<< Home