czwartek, czerwca 21, 2007

Gdańsk!!!!!! oj się działo...


SKM
dzień zapowiada się eXtra


mała kombinacja super CANONA :)
( mojego trzeciego oka)

cudowna architektura Gdańska
Estera i Jacek :)
kobiety= zakupy-centrum handlowe
( zło)
no presssssssssssss


i oczywiście słoneczniki :)cudowna ulica Mariacka



tak nagle się pusto zrobiło...
why!?
a mi tu dobrze...
zakupy?


i znowu cudowna architektura...
uwielbiam to
spacer uliczką jak z Pachnidła...
( wyobraźnia pracuje)
Madejek ;*

dwie urocze turystki ( z Japonii)
wiadomo- zawsze muszę się gdzieś wdrapać


trochę nas ten Gdańsk zamurował...


pacyfistka :)
za kratkami...
słynny zajarany kościół
co złego to nie MY
jak widać budynek pierwsza klasa
piękne ornamenty
świeża renowacja fasady

ale takiego wnętrza się nie spodziewałyśmy...
....biedronka...


fasada tej zarąbistej Biedronki mówi wprost:
KLIENT NASZ PAN :)


obiado-kolacja :)


i dwa grubasy


potem rundka po starym mieście


nagły atak ptactwa
jak tu ślicznie...
kolejny podrywacz z ostrym argumentem w dłoni

rozmowa z gołębiami


a teraz...prawdziwy cel podróży:
tyle kilometrów w poszukiwaniu cudownego
Johnny'ego Depp'a a dokładnie
Jack'a Sparrow'a
jest!!!
:) jak widać już na mnie czekał- więc znikam...

2 Comments:

Blogger estera said...

jak to!!! Ty znikasz z Deep'em, a ja mam się kiziać z tym staruchem od Trójzęba? łooo...
fajnie było... i już wiem, dlaczego mam małe oczy... skośne ;))

piątek, 22 czerwca 2007 13:08:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

no trudno... Deeeeeeeeepppppppem się nie dzielę... masz Justina (polskiego)...czasami trzeba być samolubnym

niedziela, 24 czerwca 2007 22:22:00 CEST  

Prześlij komentarz

<< Home