niedziela, czerwca 10, 2007

najcudowniejszy dzień dziecka w moim zyciu!!


dzień przed wyprawą...


mi tu dobrze ....ale....



o tym widoku marzyłam wiele miesięcy!!!
i długo będę miała go w pamięci!!
moja miłość- WODA
teraz już wiem ,że nie potrafię żyć bez pływania i morza!!
.
.
.

i
GDAŃSK!!!!!
( uwielbiam to zdjęcie )

X--> o tu jesteśmy -->




nie znam słów by opisać to co czuję...
RAJ na ziemi
( sama sobie zazdroszczę)



i spacer z Gdańska do Sopotu wzdłuż plaży


chyba jedno z ostatnich zdjęć tych butów...
setki kilometrów ze mną przeszły
ale to już koniec :P
hmmmmmmm


wielka radość ;D

a Madej już zdaje relacje rodzicom

a ja- w morzu... i
CAŁKOWITA WOLNOŚĆ!!!!!!!!!!




///dwa świrusy///

już nie mogę patrzeć po powrocie znad morza na
czekoladę :P

spacer


widoczek z wysokości


pani KOC

prom czy cuś

no i po wyczerpującym spacerku SOPOT
i sopocki molo plus łabędzie gratis!!


;*



widok na port gdański

molo troszku z innej strony




widok z Gdańska w stronę Sopotu



i ja :)




świetne miejsce!!!!!!
osobiście twierdzę , że lepiej tutaj jak na górze







więcej zdjątek w następnym odcinku-
w bliżej nie określonym czasie... jak przeżyje jutro ;((((

ale sama jestem sobie widocznie winna :(

Trzymajcie za mnie kciuki- bo nie ukrywam
boje się z minuty na minutę coraz bardziej

jest też dobra strona- przynajmniej przekonam się na komu na mnie zależy

2 Comments:

Blogger estera said...

Kamlot to tylko te stopy Golluma fotografuje-a teraz będzie zagipsowane fotografował lol

mi się też podobało-czekolady sobie zjadłam trochę...

buziak laska 3maj się mocno:*:*
u mnie na stronie tez jest już parę fotek
madejowy m

poniedziałek, 18 czerwca 2007 23:10:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

LASKA?
coś w tym jest - nawet dwie :P

czwartek, 21 czerwca 2007 09:09:00 CEST  

Prześlij komentarz

<< Home