poniedziałek, maja 28, 2007

19 urodzinki...

na dobry poczatek maturka z historii- najszybciej " napisana" bo trochę ponad 60 min :)

a potem- oblewamy moją starość we wspaniałym gronie!

tego nie da się opisać...
głupawka :D

śliczne różyczki- dziękuję

klimat

czy my nie mamy za dobrze?!


gdzie ten nosek?!
uwielbiam tych ludzi!!!

po prostu LECH
rozmowa o.... sedesie:P
ale nikt nie pobije TYTANICA
długa historia
cała Dzika

takich dwóch jak nas czterech to nie ma ani jednego :P

;****


na koniec- jeszcze raz dziękuję za kwiatki :*

3 Comments:

Blogger estera said...

zdjęcie z lechem jest wybitne :* eee no... ja tu nic nie piszę, bo znowu będzie, o!!! a boski Szymek wcale nie jest boski lalala... oj joke jak wszystkie inne ;)))

Kamyszku, ale my jestesmy szalone... na zegarku jest już 1:55...

poniedziałek, 28 maja 2007 01:55:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

a ja Was wszystkich kocham :*!!!! no u mnie już 1:59 :) co Ty ze mną robisz kobieto :)

poniedziałek, 28 maja 2007 01:59:00 CEST  
Blogger estera said...

ja jak ja- ale na fotce Gała do kwiatka smarka ;))))

a to wcale nie było sprostowanie:P:P ok-ustalamy jedną wersję-Szymek nadal jest boski ;D, ale ja się w Gnieźnie więcej nie pokażę lol... a niech się boi Michalina-to wszystko przez nią:P:P

poniedziałek, 28 maja 2007 22:23:00 CEST  

Prześlij komentarz

<< Home