piątek, maja 18, 2007

17.05....



nigdy nie widziałam piękniejszej tęczy!Tak wyraźnej!!
I to właśnie 17 maja!!!
( nawet były dwie-ale nie zdążyłam z aparatem:)


a tak wyglądałam kiedyś- kiedy to było :)
Czy tego chce czy nie ale nadszedł dzień 19 urodzin....

Trudno ująć w słowach wszystkie zmiany jakie przyniósł kolejny rok życia...
Bardzo ważny, i wyjątkowy rok...
pełen upadków i wzlotów...
wylanych łez i szerokich uśmiechów...
...nadziei, pracy, ważnych decyzji, pięknych chwil...
dużo tego...
każdy dzień był wyzwaniem , był i będzie nadal...
zmieniają się horyzonty, miejsca...
my sami ...

ale czasami po prostu wystarczy
...BYĆ...


dlatego dziękuję wszystkim TYM którzy SĄ ze mną...
bez kilku osób moje życie nie było by takie same!
DZIĘKUJĘ :***

a najpiękniejsze jeszcze przede mną :)
i szczerze w to wierzę!


wszystkie fotki z tego wyjątkowego dla mnie dnia...

więcej zdjęć później... dużo tego się nazbierało



P.S. dziękuję za pamięć i życzenia...

3 Comments:

Blogger estera said...

faaaaaaaajnie jest mieć urodziny ;):):):)

piątek, 25 maja 2007 02:34:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

fajnie,- zwłaszcza ,ze nie jest sie wtedy samemu :)

piątek, 25 maja 2007 15:16:00 CEST  
Blogger Michalina... said...

jak nie włuczyła sie po polach..mówie co to na środku pola za seter irlandzki stoi a to Kamyszkówkna:psam była,...chyba ze moja wada wzroku sie pogłebiła i nie dojrzałam kogos jeszce(duże prawdopodobieństwo:/

piątek, 25 maja 2007 19:19:00 CEST  

Prześlij komentarz

<< Home