czwartek, maja 24, 2007

zakonczenie LO- a to po godzinach :)


niezwykły kotek na pamiątkę od niezwykłej osoby- Ariadny :***
dziękuję

Gała i jego ŻUBR ;)



wystarczy na chwile zostawić aparat....
artyzm :P


po prostu Gała - pozytyw :D
Szzzzzzzzzymon:)))))


kurde - aż łezka się kręci w oku
- coś się skończyło-

te przesiadywanie na schodach obok katedry i seminarium,
chowanie piwa gdy przechodzi jakiś KS....
( albo dzieci z wycieczką po pierwszej stolicy PL )
nasze zwariowane rozmowy
uśmiechy
itd
ale przyjaźń pozostaje :****

10 Comments:

Blogger Michalina... said...

i kto tu jest zboczony napewno nie ja!!!! te zdjęcia wszytsko tłumaczą...będzie trzeba kilka rzeczy z nich wyciagnać czytaj wnioski:)

czwartek, 24 maja 2007 17:29:00 CEST  
Blogger estera said...

Michalinka jest zazdrosna i tyle:P mi najbardziej podoba się mina Szymka na 4 zdjeciu od góry - trzyma to piwo jak skarb hehe... przyjaźń może przetrwać zmianę szkoły-my chyba coś o tym wiemy, prawda? :)

piątek, 25 maja 2007 02:31:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

oj wiemy wiemy :) damy radę:*****
a mina jest cudna:P
oj szaleli chłopaki szaleli :)

piątek, 25 maja 2007 07:31:00 CEST  
Blogger Michalina... said...

o kogo ja zazdrosna:p
wiesz teraz na fali jest ktos inny:Dpowiedzmy sobie szczerze:D
nie będe tu szargała imionami ale wiadomo o kogo chodzi:D

piątek, 25 maja 2007 15:11:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

KTO?????? Przemuś? :DD

piątek, 25 maja 2007 15:15:00 CEST  
Blogger Michalina... said...

nic nie moge powiedziec:pI nie żaden przemus tylko Przemek jak juz!!!!!!!!!ja tamnie jestem drobiazgowa!!!!!ale nie dam obrazac publicznie..a kto tam miał byc na tych zdjęciach taki?co?przeciez żaden mi się nigdy nie podobał ani nic takiego:p

piątek, 25 maja 2007 19:18:00 CEST  
Blogger estera said...

winny się tłumaczy.... yhym... Michalinka możesz zadowolić się co najwyżej Przemusiem, Szymka zabieram ja hoho :P:P

sobota, 26 maja 2007 21:36:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

a ja :P ja zabieram wszystkich!!!
Ale ja nie miałam nawet zamiaru obrażać Przemka- nawet bardzo go pozdrawiam. Michalina- przekaz pozdrowionka! !!!

niedziela, 27 maja 2007 12:09:00 CEST  
Blogger Michalina... said...

nie przekaże i tak go obraziłaś!!!!!!!!!!!!!!oczywi.scie bigamistko...

poniedziałek, 28 maja 2007 11:26:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

co proszę?! taka jesteś? ranisz mnie... a ja tu z dobrym serduszkiem ;(((

poniedziałek, 28 maja 2007 23:17:00 CEST  

Prześlij komentarz

<< Home