środa, maja 30, 2007

sobotnie artystyczne popołudnie

słoneczne majowe popołudnie + artystyczna dusza :)

jak ja to oczywiście kwiatki - i zabawy z super makro czekając godzinę na pociąg :P

te dwa uważam za bardzo " urokliwe" zdjęcia






zielono mi .. i słonecznie
( autorka)


z wizyta z Ariadną na wystawie





a teraz z bliska najlepsze z całej wystawy (moim skromnym zdaniem) dzieła:

ma COŚ w sobie
nietrudno się domyślić , że ten obraz mi sie musiał spodobać
kto mnie troszku zna ->wie
/wiadomo-oneczniki :)

prawdziwe dzieła sztuki- to wszystko tkane z niteczek!
podziwiam autorów!


wszystko co dobre - szybko się kończy

Jankowo Dolne... ostatni pociąg do Mogilna...

1 Comments:

Blogger estera said...

klimat gimnazjum zadziałał... (RUM)i(ANKI) na fotce widze-to musi oznaczać coś głębszego... ale te słoneczniki... piękne prawie jak czekoladowe wacki z allegro spakowane w Rar (joł dla mojej Kaczuni i boskiego pana Koca-szkoda,ze nasze nocne poszukiwania spełzły na niczym;))

czwartek, 31 maja 2007 17:03:00 CEST  

Prześlij komentarz

<< Home