środa, września 12, 2007

wrzesniowy poniedziałek


wspomnienie z czasów LO


respekt dla 15.nastki!głupoty z Michaliną
boskie boisko:P
a to archiwalne -elitarne ksero...
takie małe wspomnienie "profesorów"
bo teraz do LO będziemy zaglądać BARDZO rzadko...
więc to takie FOTO-pożegnanie


Poniedziałkowa wizyta w LO...
trochę w niecodziennej sytuacji-ale już to się nie zmieni!
ABSOLWENCI!
dużo znajomych ( jak tu nie poznać kurtki Mikołaja!
rozmowy z nauczycielami i Dyrekcją...
setki pytań- przestraszone i naiwne ( często) pierwszaczki...

nasze głupoty z Michaliną
drobne interesy- podręczniki i matura ( ciiii)

potem spotkanie z Mateuszem- deszczowa pepsi i gorące kakałko :)
potem Sajomon Padi


a wieczorem GOŚĆ i fryteczki...

GOŚĆ który staje się na nowo częścią mnie
tak jak za dawnych lat :P
potem PK- odkrywanie

Tajemnicze te moje notki- bo taka jestem!
i nie opowiem o szczegółach- nie :P

8 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

co to ja? eeee no zawsze zapomnę, co mam napisać! ;]
choćbyście mieli najlepsze gron pedagogiczne, zawsze zabraknie najlepszej osoby - dyrka Hirka!!!:"Aniu - zapraszam do mojego gabinetu..." - a ja nigdy nie pytałam: po co?... ;]

środa, 12 września 2007 21:59:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

nie no dyrek Hirek zawsze będzie gościł w mym sercu! i te słowa przeszły już do pamięci... nie tylko mojej jak widać. a co do skanu nauczycieli- probuję sobie przypomnieć kto pokreślił ołówkiem Izabellę :P chyba Karolina?!

środa, 12 września 2007 22:02:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

jaka Karolina!!!!!!!wypraszam to sobie....a pragne zwrócic uwage na pania B. od wf

czwartek, 13 września 2007 14:54:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

jaka Karolina!!!!!!!wypraszam to sobie....a pragne zwrócic uwage na pania B. od wf kto to PK-odkrywanie

czwartek, 13 września 2007 14:54:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

PK- tajemnica...

czwartek, 13 września 2007 21:49:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

planujesz dołączyć Hirka do grona wielbicieli? ;D
ale on jest zajęty już!

czwartek, 13 września 2007 22:52:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

Hirek ale ma opla astre:D to tez dziewczyna myśli i wpisuje go na liste

piątek, 14 września 2007 11:23:00 CEST  
Blogger estera said...

ale bez otwieranego dachu :P:P a Szymek czym jeździ? bo tak się w niego wpatruję zawsze, że nie zdążę zwrócić uwagi na samochód
< serduszka >

sobota, 15 września 2007 22:28:00 CEST  

Prześlij komentarz

<< Home