wtorek, września 25, 2007

Alpha i szaleństwa

kobieta dominującą kocham to ( was )
:**** jak mi tak dobrze
co tu wybrać?!
gadu gadu ...
nie!

a Szymon był zafascynowany tym zdjęciem


Strucelek
a pomyśleć ,ze jeszcze 3 lata temu podobały mi się te obrazy na suficie!
przemoc w rodzinie
śpioch zawsze będzie śpiochem
to się nazywa mieć plecy:)
po prostu jesteśmy piękni i cudowni!

nie ma...
tak z tajora:)

:*
LECHCHHCHCHH
jaka zamyślona...
a o kim?
.;V;.
robię się zazdrosna!
upssssssss- Szymon- chyba coś przeskrobaliśmy
przyszła PAni psycholog
jak inteligentnie!
trójkąciki?
czemu nie
no= i tak trzymać

potem MYK do Pociągu
i na imprezę studencką do Wiktora...
oj się działo...i największe na świecie ognisko
najwięcej ludzi na metr kwadratowy
i jeszcze kilka naj...

no to ładnie ładnie...
ach te wakacje 2007
godne pożegnanie

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

wakacje sie koncza ludzie sie rozjezdzaja ale zajebiste wspomnienia pozostaja i do tego strasznie zakrecone zdjecia zeby sobie przypomniec jak swietnie bylo :) a punki sa takie smutne i zle bo nie maja zdjec i zadnych wspominek jeno dziury same :P

środa, 26 września 2007 11:21:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

jakie złote mysli- no no no no!
a fotek będzie jeszcze wiecej

środa, 26 września 2007 12:31:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

Gala to chyba nie Ty pisales!!!Nie wierza wiec jak mi udowodnisz ze te zlote mysli to Twoje dzielo? :D

środa, 26 września 2007 13:35:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

struclo drogi przeciez wiesz ze ja w glebi duszy romantykiem jestem.. :) dzis na probe wezme swoje teksty strasznie dramatyczne i wykrzycze je dla ciebie w melodie muzyki ktora bedzie sie wydobywala spod naszych palcow a tak naprawde z glebi naszej duszy i serca :D

środa, 26 września 2007 13:52:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

Tym mnie przekonales:)

czwartek, 27 września 2007 13:16:00 CEST  
Blogger estera said...

ja pierdolę ktoś podmienił Gałę!!

sobota, 29 września 2007 21:40:00 CEST  

Prześlij komentarz

<< Home