czwartek, sierpnia 23, 2007

Pozzzzzz


student Mikołaj- administracja... buuuuua moją Esterką na ryneczku
uwielbiam ten widok!!!

leniuchowanie na trawce:)
mniam- witaminki
potem ważne interesy
podpisanie umowy
kaucja
i tym samym własne klucze do mieszkania w POZ!!

a po godzinach...
oblewanie u Wiktora!
ktoś się zmierzy?!
mówiłam , ze ze mną nie ma żartów!!


Wiktor:)
a to moje siedzonko- nie oddam!!!
widok z okna na Piątkowie

P.s. ja też chcę takie mieszkanie!!
ooooooooo a tu Anka myśląca po zakupach w Ikeii
i nasz park i nasza fontanna
acha ta mina!

artystyczne podejście


autorka
i tym optymistycznym zdjątkiem kończę notkę w Poznaniu
który przyciąga mnie każdego tygodnia co najmniej na 1 jak nie an 2 dni...
Poznań- miasto Doznan :)

ostatnio integracja psycholi plus nocny maraton Piratów
teraz- hmmm chyba impreza integracyjna 1 roku
chyba...
właściwie- co mam do stracenia

6 Comments:

Blogger estera said...

ale my jesteśmy faaaajne ;] a jaka ja byłam opalona!!! nie to, co teraz;/ ale co ja właściwie chciałam napisać? zapomniałam... kocham Poznań nie ma innej opcji - wracajmy już!!!!!
ps: dobrze, że nie zrobiłaś fotki Lowelasowi ;)

piątek, 24 sierpnia 2007 12:27:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

no opalona bo był efekt opalonej skory :) wiem jestem straszna ale może dlatego tak dobrze się dogadujemy :)

piątek, 24 sierpnia 2007 12:55:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

ja też jestem straszzzzna :P no doprawdy nie wiem, jak Michalinka i Szymuś ze mną wytrzymują (Ty jesteś nieczuła to tam pomijam hihi) ;*****

piątek, 24 sierpnia 2007 13:37:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

fakt- nieczuła ze mnie bestia...
kamienna powłoka dookoła ;)

piątek, 24 sierpnia 2007 15:52:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

joł:D
to ja:D
ja wytrzymuje z szymkiem i Estera ale to kwestia czasu....wkońcu narazie wybaczam im wszytko:D

niedziela, 26 sierpnia 2007 16:35:00 CEST  
Blogger estera said...

ja Ci też moja kochana trzecia połówko jabłka ;* (to znaczy drugą jest Szymek ;D) ja pragnęłabym zauważyć, że moje imię jest zapisane powyżej z dużej litery, co MUSI oznaczać, że przewyższam Szymusia Twoim zdankiem nie tylko urodą... ;D buzi dla Misi i wszystkich świrów, którzy to jeszcze mają chęć czytać ;***

niedziela, 26 sierpnia 2007 23:58:00 CEST  

Prześlij komentarz

<< Home