środa, sierpnia 15, 2007

wooooooooooodstock 2007

zimna woda dla ochłody

skaczemy?
za rok ;P

toaleta
co za czyste ciałko!
złoty kibel dla Jurka
MIKRO DZIECKO!!!!!
Mała scena- bardzo ciekawe miejsce- chwilami lepsze koncerty od dużej
zakupy?
a w tle Kobranocka

błotko
Kriszna- no nie cierpię ich
słonce grzeje...3000st.C

nocne Polaków rozmowy

każdy radzi sobie tak jak umie


WOODSTOCK za rok!

to by było na tyle!
dziękuję za ten wood
przykre wspomnienia zamazujemy- lepiej pamiętać dobre chwile!

16 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

to byl najbardziej pod wieloma wzgledami wyjatkowy woodstock na jakim bylem

czwartek, 16 sierpnia 2007 15:20:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

oj takkkkkkkk- bardzo wyjatkowy.
szkoda tylko ,ze te wyjatkowe niezapomniane akcje zawsze mi sie przydarzają!

czwartek, 16 sierpnia 2007 21:04:00 CEST  
Blogger estera said...

* za rok ukradniemy krisznom kiecki, bo mają fajne ;D
* Szymuś musiał być tam bardzo samotny beze mnie w namiocie - ale w sumie Michlinka była hahaha a my umiemy się podzielić ;]
* ja chcę błotkoo!!!!!!!
* ja chcę Ciebie!!!! nie widziałam Cię już pół godziny, to straszne ;(((

czwartek, 16 sierpnia 2007 21:08:00 CEST  
Blogger Michalina... said...

no oczywiscie ja byłam w innej cześci pola namiotowego:D zeby nie było:D bez podejzeń.ja proponuje podzielic go na strefy wpływów tzn okolice które czyje

czwartek, 16 sierpnia 2007 21:28:00 CEST  
Blogger Michalina... said...

dlaczego Szymon nie uczestniczy w naszych rozwazniach by sie mógł wypowiedziec:D

czwartek, 16 sierpnia 2007 21:34:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

hola hola :P Strucla jest moj i poki sie nie zgodzi na jakies tam podzialy sie nim nie dziele :D

czwartek, 16 sierpnia 2007 22:26:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

kobiety górą!!!
jak dzielić to dzielic- kto co chce?

czwartek, 16 sierpnia 2007 23:05:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

no ok to dzielimy kobiety na facetow :D ja biore Ciebie w ciemno a reszta sie musi troche zareklamowac bo nie wiem kogo sobie jeszcze dobrac :P

piątek, 17 sierpnia 2007 00:03:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

no prosze- to się nauczyłeś kombinować- i to z mojej winy!!! Kogo ja stworzyłam!!!

piątek, 17 sierpnia 2007 11:12:00 CEST  
Blogger Michalina... said...

zachłanny ale dlaczego nie mozemy ustalic strefy wpływów:D ok biore od pasa w dół:(Estera brzuch Gała mózg

piątek, 17 sierpnia 2007 16:24:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

hahaha stworzylas potwora :D P.S a co ja mam z mozgiem niby robic :P

piątek, 17 sierpnia 2007 17:43:00 CEST  
Blogger Michalina... said...

nie wiem:D fakt to Ty bierzesz od pasa w dół a my reszte:D
a tak wogóle proponuje kiedys przejśc sie na piwo wezmiemy flamaster i na Szymonie wyrysujemy co czyje:D
Kto jest za:D

piątek, 17 sierpnia 2007 18:31:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

Jeśli mowa o jakichkolwiek pertraktacjach (ale ja mądre słowa znam ;]) na temat podziałów, to ABSOLUTNIE trzeba brać w całości!!!! ja się domyślam, że Michalince to zależy tylko na Szymusiu "OD PASA W Dół" ale choć mi wystarczyłaby sama dusza dla świętego spokoju wolałabym schrupać całego :P:P

tej Gała nie bądź taki zachłanny, bo z kwitkiem zostaniesz :P mi tam SAM Kamlot wystarczy z zupełności i jakoś nie potrzebuję nic do niej dobierać (;*)
no dobra, może Szymka hahaha (ale jego to tylko po to, by poczuć żyłkę rywalizacji z Michaliną ;*)

piątek, 17 sierpnia 2007 21:01:00 CEST  
Blogger Michalina... said...

no dobra teraz mamy wspólnego wroga potem sie na pół podzielimy:D

sobota, 18 sierpnia 2007 18:59:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

co jak co ale pomysł Michaliny uważam za bardzo dobry ;)

sobota, 18 sierpnia 2007 20:19:00 CEST  
Blogger estera said...

a ja ostaję przy pomyśle samego Strucli - kroimy na pionowe paski (ale nie zazdroszczę temu, kto dostanie zewnętrzną część :P:P)
ps: ja żądam jednego oka np ;]

wtorek, 21 sierpnia 2007 21:13:00 CEST  

Prześlij komentarz

<< Home