niedziela, lipca 29, 2007

udało się... dziekuję!

to jeszcze kilka dni temu wyglądałam ..
podobnie :)

dłuuuuuugie noce z życia poza kontrolą...

W tym miejscu pragnę serdecznie podziękować wszystkim , którzy dodali mi sił ...
dzięki WAM przetrwałam te 6 tygodni męki...
szczególnie dziękuję za odwiedziny i prezenciki :)

i ponad 20 czekolad :P


w takich chwilach widać komu na kim naprawdę zależy!!!!!!!


niby fajnie- leniuchowanie przez 6 tyg.
ale jak ktoś ma ADHD to ....

achhh te czekoladki

a to smutna rzeczywistość
codzienne zastrzyki






ale jak widać wszystko da się przeżyć :)
dziękuję!!!
teraz rehabilitacja i wakacje
c.d.n.

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

na tym zdjęciu przy lustrze to ale jesteś do siostry podobna łooo
no lepiej późno niż wcale :P
i ja mam zamieszkać z narkomanem? ;D

poniedziałek, 30 lipca 2007 12:44:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

do siostry? ciekawe spostrzeżenie!!! Profil mam boski:)

wtorek, 31 lipca 2007 00:04:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

se nie wlewaj - do siostry to Ci jeszcze duuużo brakuje hahaha joke
dla mnie jesteś zawsze piękna-nawet, jak zaśpisz na pociąg i nie zdążysz się umyć (jak dzisiaj) hahaha ;*

wtorek, 31 lipca 2007 23:13:00 CEST  

Prześlij komentarz

<< Home