środa, sierpnia 15, 2007

woodstockowe granie


koncerty
miłość- przyjaźń- muzyka


niecodzienny przemarsz Jurka w tłumie na początek

15:00
zaczynamy!!!!!!!!!!!!!!!!!


bardzo ciekawy koncert Carrantuohill
uwaga- latający ludzie!




no i Pan Witek


superowy koncert Smoke Blow
polecam ta kapele!


Gang Olsena
Hurt
świetny Rootwater!
Indios Brawos
COMA- zdobywca złotego baczka za najlepszy koncert wood 2006


A teraz coś od siebie:
prywatny plebiscyt na najlepszy koncert wood'07

ja przyznaje dwa pierwsze miejsca
1) Acid Drinkers
świetny koncert na 18'urodziny
jedyny taki historyczny skład!
najdłuższy koncert Wood- koniec juz o świcie o 5.15
sentyment dla kapeli
szóstka wspaniałych!






rewelacje!

dorwę Cię w Poznaniu jeszcze nie raz :P


2) Type O Negative
( z przewagą jednak dla tej wspaniałej kapeli )
niesamowity koncert i oprawa
playlista jak z moich marzeń
i to COŚ!
i mocne wejście utworem
We hate everyone




uwielbiam ich!





nie straszny była nawet temp. poniżej 10st.C
takich imprez sobie i Wam życzę

8 Comments:

Blogger estera said...

no to poszaleliście ;P
ale ci wokaliści kudłaci - nie mieli na fryzjera, tak jak Ty? :P:P
eeeeee ja też chcę złoty klozet noo ;]

czwartek, 16 sierpnia 2007 21:14:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

pomyśl jak by Justin sie prezentował an takim klo!!!!!

czwartek, 16 sierpnia 2007 23:06:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

Estera to Ty jeszcze nie uswiadomiona ze kudlaci sa najlepsi? i to we wszystkim :) pozderrr

piątek, 17 sierpnia 2007 00:07:00 CEST  
Blogger Michalina... said...

prosze dowiedziłam!!!taka Ania była porzadna wczesniej a teraz jakies podteksty i to porzez kogo!!!wstydz sie chłopcze

piątek, 17 sierpnia 2007 16:25:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

wiesz Gała - ja jestem mało uświadomiona "w kudłach" bo mój Dżastinek ma krótkie, a poza tym my coraz częściej nie tracimy czasu na zbędne ROZMOWY ;D

ej od kiedy Misia stałaś się przyzwoitką? ja nie powiem, kto powinien się wstydzić, bo ma 3 facetów NARAZ!!!!!!!!
:P

piątek, 17 sierpnia 2007 21:06:00 CEST  
Blogger Michalina... said...

Ja jest wierna:D wiadomo komu!!!
a propos Estera nie pomniejszaj haremu:D ma nowych członków

sobota, 18 sierpnia 2007 19:00:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

tak sobie to czytam bezstronnie i stwierdzam jeden wniosek- nasuwający się sam! Faceta Wam kochane potrzeba!!!

sobota, 18 sierpnia 2007 19:21:00 CEST  
Blogger estera said...

ale my już mamy!! i to wspólnego!! (tylko jeszcze nie ustaliłyśmy, które części)...

KOBIETY NIE UMIERAJą Z MIłOśCI, LECZ Z JEJ BRAKU
powiedzmy, że to mały list w butelce - szkoda, że jestem na samotnej wyspie i nikt go NIGDY nie przeczyta ;((
ale mi się romantyk wkręcił buuu
smutny, samotny madejek ;(

wtorek, 21 sierpnia 2007 21:18:00 CEST  

Prześlij komentarz

<< Home