środa, sierpnia 22, 2007

A Ty?!/ Mielno

10 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

i znowu EGOistyczne fotki pod tytułem "Kamlot na 1th planie" hihi
oj ciotka moja masz buziaka z deszczowej Iskrrryy ;*

środa, 22 sierpnia 2007 17:27:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

z góry przepraszam za okropne widoki ale skoro mam te fotki to niech świat je ogląda :)

środa, 22 sierpnia 2007 18:31:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

no fakt samolob:p
wkońcu o nas mpogłaby napisac utwór o nas i o szymku:D
Ja Ty Gała Szymus:D
w jednej piosence bez kamlota:D
Michhahah

środa, 22 sierpnia 2007 18:32:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

eej ejj ja tu poznaję nutkę ironii w stylu Michaliny - czy miejsce w piosence dla mnie to "ty"? bo skoro bez Kamlota, to ja nie wiem kto jest "ty"... hihi

Misia obiecuję Ci, że jak moje tandetne wiersze staną się znane na całym globie, to jeden zadedykuję Tobie (o już się ładnie zrymowało) ;)

środa, 22 sierpnia 2007 18:44:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

gotsien to Ty sama napisałas...ja tobie przesle kilka moim mże ktos jeszce pamieta mój o dresie?

Michalinos

czwartek, 23 sierpnia 2007 08:16:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

ja chcę wierszyk o dresie Michalinki!!!! tutaj i teraz na bloga bęc!!!!!
ps: moja kariera zaczęła się od wierszyka napisanego na 6+ (pani powiedziała, że specjalnie dla mnie wystawia pierwszy raz tę ocenę;D)w pierwszej klasie podstawówki - kto by to pamiętał ;) ale talent musi się rozwijać :P
A WY JAKIE MACIE TALENTY? Misia pewnie do stażowania, Ania malowania, a Gała niewątpliwie - gotowanie ;]

czwartek, 23 sierpnia 2007 16:22:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

Szymek ma wszytski talenty świata:D
on jest jak poczatek i koniec alfabetu jak gwiazdka na niebie oraz jak ja na stazu:D
wnapisze wiersz
w pewniej wiosce niedalejko mieszkał sobie bak z poeta:Da o dresie jak znajde
to zamieszcze na swoim blogu jak go stworze
:D

czwartek, 23 sierpnia 2007 17:17:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

no proszę- widzę ze Michalinak bierze sie za tworzenie bloga- wiadomo mój jest tak cudowny ,ze dziewczyna tez chce choć troszku podobny- coś ie dziwić!

czwartek, 23 sierpnia 2007 19:51:00 CEST  
Blogger estera said...

no ba-za mną w ślady poszedł też Banan ;] ale Aniu-zapewniam Cię, że będzie coś cudowniejszego niż Twój blog-nasz przyszły wspólny - studencki!!!! myśl nad jakąś fajną nazwą - może: raszplemogilno.blogspot.com ;]

Michalinko ale ladnie o Szymusiu NASZYM napisałaś - kurde, nawet ja bym tak nie potrafiła...
< zawstydzony... >

piątek, 24 sierpnia 2007 12:35:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

małe sprostowanko co do talentów. ja umiem gotować ale wyczyny kulinarne w powidzu poczynil mistrz Strucla w wiekszosci :) pozdrowka

piątek, 24 sierpnia 2007 17:44:00 CEST  

Prześlij komentarz

<< Home