piątek, czerwca 29, 2007

matura 2007



chmurki na bok... MATURKA ZDANA
- i jak się okazało bez problemu!
nie będę sypać wynikami ( kto jest zainteresowany to wie)
powiem tylko , że jestem dumna ze swojej polszczyzny ( opłacało się psuć oczy czytaniem wierszy czy biografii ich autorów- chociaż i tak się NIBY nie przydały, ale swoje wiem) .
ogólne zadowolenie- ale biologiczny niedosyt ( jak każdy z kim rozmawiałam!!- kto to oceniał?!)
średnia przedmiotów obowiązkowych
-ustnych 95%
- pisemnych 92%
plus jeszcze dwa dodatkowe- troszku gorzej ;P
a teraz?!

nic innego dziś nie robię (tzn.od wyników) jak myślę nad swoją przyszłością...

i ...............szalejemy!!!!
- składam na jedne z najbardziej obleganych kierunków- najwyżej przeczekam rok...na stażu ;P

stosunki międzynarodowe- 24 os/miejsce*
psychologia-19 os/miejsce*
fizjoterapia-17 os/miejsce*
i zdrowie publiczne ( brak danych )*
*- dane= rekrutacja 2006

pierwsze 3- marzenie- przyjmijcie mnie !!! Proszę...
z.publiczne- koło ratunkowe ( chyba ;P )


może będę oglądać świat na różowo...

3mać kcuki!!!
od tego zależy moja przyszłość...

5 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

ehh kochanie z takmi wynikami to sie "letko" dostaniesz gdzie kolwiek chcesz.jeszcze zeby przed rekrutacja bylo jakies osobiste przesluchanie to juz wogole:) byle do sierpnia zeby to wszystko uczcic:D:D

sobota, 30 czerwca 2007 00:19:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

hahahaha - no szkoda ,że nie ma rozmowy ;P zobaczymy jak to będzie... trzymam kciuki za wszystkich... bo to strasznie ważne... a sierpień- szalejemy Słońce, szalejemy ( ;* )

sobota, 30 czerwca 2007 07:01:00 CEST  
Anonymous Anonimowy said...

nooo bo Kamlot to kujonica moja jest!!!! :***
no poszło nie najgorzej, małe świętowania już za nami ;)))
ale gdzie zlądujemy? nerrrwy...

niedziela, 1 lipca 2007 13:12:00 CEST  
Blogger Ank@ said...

no właśnie gdzie zlądujemy.... brrrrrrrrrr na samą myśli mam dreszcze... buuuuu

poniedziałek, 2 lipca 2007 12:55:00 CEST  
Blogger estera said...

dzisiaj mi się śniło, że "chodzę" po księżycu, więc możemy się wszystkiego chyba spodziewać ;)

poniedziałek, 2 lipca 2007 15:18:00 CEST  

Prześlij komentarz

<< Home