piątek, grudnia 14, 2007


święta coraz blizej.....

tylko tyle- czyli nic ....

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

każdy ma takiego sw. Mikołaja na jakiego zasłuzył....hahahah...mój to będzie w jedwabenj szcie..przyjedzie mercedesem...a worek będa mu służący nosili:P
współczuje wam że byłyście takie niegrzeczne i teraz taki straszny św.Mikołaj do was przyjdzie:(
wspomne o was jak bede rozpakowywała prezety:D

niedziela, 16 grudnia 2007 11:39:00 CET  
Blogger estera said...

ja bym chciała nawiązać tutaj do opisu Michaliny na gadu gadu o treści: "dlaczego ja ;(" i myślę, że właśnie do niej dotarło, że jednak św. Mikołaj do niej nie przyjdzie, bo była niegrzeczna ;))
jutro Wigilia, strzeżcie się kochane diabełki ;*

a ja fotki wrzucę w wolnej chwili. Póki co, namiastka na studentix.pl i wesołych świąt wszystkim ;)) albo nie - zamiast wesołych, lepiej "pokręconych" ;)))

niedziela, 23 grudnia 2007 01:43:00 CET  
Anonymous Anonimowy said...

no i wsyztscy już wiedza św mikołaj do mnie nie przyjdzie byłam niegrzeczna:(
koszmar ale na następny rok przyniesie mi 2 razy wiecej prezetó
kozystając z okazji życze wszytskim wesołych świąt:D

poniedziałek, 24 grudnia 2007 12:03:00 CET  

Prześlij komentarz

<< Home